Mies otti 10-kertaisen annoksen Viagraa – mukana järkyttävä kuvalinkki

Penis voi suorastaan ”räjähtää” jos sildenafiilia eli tuttavallisemmin Viagraa napsii yliannostuksen verran. On tärkeää pysyttäytyä niissä pitoisuuksissa mitä lääkäri on erektiohäiriön hoitoon määrännyt.

Hiljattain mies sai vakavia näköongelmia otettuaan kymmenkertaisen määrän Viagraa. Lääkäreiden mukaan miehellä oli verkkokalvojen solujen häiriötila, joka on voinut aiheutua silmien verisuonten liiallisesta laajentumisesta. Asiasta uutisoi hyvinvointisivusto.

Yliannostus voi johtaa myös peniksen ongelmiin, eli priapismiin. Jokin aika sitten mies otti 35-kertaisen annoksen Viagraa ja sai kestoerektion. Tästäkin uutisoi hyvinvointisivusto. Priapismissa penis turpoaa muodottomaksi ja sen toimintakyky voi olla vaarassa.

TÄMÄ KUVA PENIKSESTÄ PRIAPISMI-TILASSA EI OLE HERKILLE!

Saatat myös tykätä
Katso parhaat kasinotarjoukset >>>
Katso parhaat kasinotarjoukset >>>

KÄYTÄMME EVÄSTEITÄ

Evästeiden avulla personalisoimme käyttäjäkokemustasi, jotta voimme näyttää sinulle personoitua sisältöä ja mainoksia. Lue lisää evästeistä ja hallinnoi niitä tästä.