Filippiiniläismies näki ensimmäistä kertaa lunta – teki siitä heti upean taideteoksen
Meille suomalaisille lumi ei herätä sen elämää suurempia tuntemuksia, sillä olemme tottuneet sen tuloon joka vuosi ja juuri nyt lumimäärät ovat valtaisat Etelä-Suomea myöten.
Joissain maissa lunta ei sada ollenkaan ja yksi niistä on Kaakkois-Aasiassa sijaitseva Filippiinit, jossa vuoden kylmin kuukausi on tammikuu ja silloinkin on päälle 20 lämpöastetta.
Alla olevassa kuvassa filippiiniläismies näki ensimmäistä kertaa elämässään lunta ja päätti heti ”leipoa” siitä upean taideteoksen.
Katso alta kuva hienosta lumikakusta.
My uncle visiting from the Philippines has never seen snow. This is what happened today. from r/picsLähde ja kuva: Reddit Ylin kuva: Pixabay
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Linda Lampenius kyseenalaistaa Euroviisujen tuloksen: ”Kaikki kilpailussa on vilppiä”
- Aku Hirviniemi paljastaa vihdoin syyn törkyviesteihinsä
- Mette-Maritin vangittu Marius-poika: Shokkipäätös!
- Sanna Marin veti herneet nenään lentokentällä – katso kuva!
- Taustalaulajalta suoraa puhetta Dannysta ja Helmistä: “Se on aivan selvää”
- Helena Koivun juhannuksessa surullinen käänne: ”Elämä tuntuu tavallista raskaammalta”
- Tuukka Temonen sai liikuttavan viestin: ”Tapahtui mitä tahansa”
- Katri Riihilahti paljastaa: Tämä asia on Akilta tiukasti kielletty
- Katariina Souri laukoo suorat sanat Susanna Penttilän panobussista – näin reagoi Suski
- Huhumylly TTK:n ympärillä sakenee – onko tässä uusi juontaja?