Niina myy puhelinta, jossa on pieni vika – nolo ilmoitus!
Voi elämän kevät! Niina myy netissä iPhone-puhelinta, jossa on vain pikkuinen vika, nimittäin näytössä oleva naarmu.
Kätevänä myyjänä Niina päätti ottaa kuvan naarmusta ilmoitusta varten. Tämän hän toteutti ottamalla puhelimen näytöstä screenshotin, eli kuvakaappauksen. Kuvasta mahdollinen ostaja näkisi millainen naarmu on kyseessä, mutta kuten Tessa kommenteissa toteaa, näyttölasin pinnassa oleva naarmu ei tietenkään näy screenshoteissa. Valot päälle Niina!
Katso alta nolo ilmoitus ja siitä käyty keskustelu!
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Linda Lampenius kyseenalaistaa Euroviisujen tuloksen: ”Kaikki kilpailussa on vilppiä”
- Aku Hirviniemi paljastaa vihdoin syyn törkyviesteihinsä
- Mette-Maritin vangittu Marius-poika: Shokkipäätös!
- Sanna Marin veti herneet nenään lentokentällä – katso kuva!
- Taustalaulajalta suoraa puhetta Dannysta ja Helmistä: “Se on aivan selvää”
- Helena Koivun juhannuksessa surullinen käänne: ”Elämä tuntuu tavallista raskaammalta”
- Tuukka Temonen sai liikuttavan viestin: ”Tapahtui mitä tahansa”
- Katri Riihilahti paljastaa: Tämä asia on Akilta tiukasti kielletty
- Katariina Souri laukoo suorat sanat Susanna Penttilän panobussista – näin reagoi Suski
- Huhumylly TTK:n ympärillä sakenee – onko tässä uusi juontaja?