Kansanedustaja Teuvo Hakkaraisen kommentit Oulun kirvessurmaajaan liittyen ovat herättäneet suukovun poliitikkojen välillä.
Hakkarainen kirjoitti Facebookissaan jokin aika sitten varsin provokatiivisesti, että onko Oulun tapaus sitä Antti Rinteen ja muiden demareiden ajamaa työperäistä maahanmuuttoa.
-Siinä kantaväestöä tapetaan ja tilalle otetaan henkilöitä, jotka elävät sosiaaliturvalla ja työllistävät poliisia. Niillä, jotka näitä hyysäävät, täytyy olla sahajauhoa päässä.
Aiemminkin värikkäistä kommenteistaan satikutia saanut kansanedustaja saa vastaansa demareitten puoluesihteeri Reijo Paanasen, joka pitää Hakkaraisen ulostuloa surullisena. Hän toivoo, että lausuntoa käydään perussuomalaisten eduskuntaryhmässä läpi.

Mutta Teuvo Hakkarainen jatkaa niittaamistaan:
-Surullista, että meillä on tällainen puolue kuin SDP, joka toimii koko maapallon ”webastona” käyttäen suomalaisen yrittäjän ja duunarin verorahoja muun muassa terroristijärjestöjen tukemiseen. Muun muassa demareiden kansanedustaja Tuula Väätäinenhän on ollut huolissaan Syyriassa taisteluissa olleiden terroristien kuntouttamisesta Suomessa, Hakkarainen lataa.
Melkoisen kovia ”vaalipuheita”.