Koomikko Aku Hirviniemi on rikkonut pitkään jatkuneen julkisen hiljaisuutensa antamalla haastattelun Iltalehdelle. Aiemmin Suomen tunnetuimpiin näyttelijöihin kuuluneen ja nykyisin kellokauppiaana toimivan Hirviniemen elämä muuttui merkittävästi vuonna 2023 nousseen kohun seurauksena.

Seiska kertoi tuolloin, että Aku oli lähettänyt vuosien aikana useille naisille asiattomia viestejä.

Tuoreessa Iltalehden haastattelussa Aku palaa kohuun ja kertoo, mistä tapahtumaketju hänen mukaansa sai alkunsa.

Tässä syy sikailuun

Kohun jälkeen Aku hakeutui vuoden 2023 loppupuolella hoitoon alkoholiongelmansa vuoksi. Hän kertoo viettäneensä vihtiläisellä Minnesota-mallin hoitoon erikoistuneella klinikalla yhteensä 28 päivää.

Kun häneltä kysyttiin syytä vaikeuksiinsa, vastaus tuli suoraan.

– Syy kohuihin ja töiden loppumiseen oli oma toimintani, joka oli seurausta addiktiosairaudestani, hän sanoi lehdelle.

Uudelle alalle

Vuonna 2024 Aku siirtyi uudelle alalle perustamalla Helsinkiin kello- ja kultaliikkeen.

Yrityksen toiminta on sittemmin kasvanut, ja liikettä on laajennettu myös Tampereelle.

Miljoonaluokan liikevaihtoa tekevä yhtiö ylsi viimeisimmällä tilikaudellaan vain noin 46 000 euron tulokseen.

Lähde: Seiska

LUE MYÖS: