Byebye Hollywood Hills…
But not 4evah!
Losi on takana ja ensimmainen asia joka siita mieleen jai on se, etta sinne on paastava uudestaan.
Eli Montereysta paastiin toisena ajopaivana hyvin jatkamaan matkaa joka sujuikin oikein mukavasti lukuunottamatta jarkyttavaa ruuhkaa Losin edustalla, Anssi oli hapoilla ratissa. Ruuhkan jalkeen poikettiin Santa Monican yohon ja kaytiin uskomattoman hyvilla purilaisilla The Counter nimisessa hampurilaisbaarissa. Mestassa sai rakentaa itse listalta oman purilaisen, joka sitten valmistettiin juuri sellaisena taysin orgaanisista ainesosista, yamyamslurps.
Ruokapaussin jalkeen otettiin suunnaksi The Adventurer hostelli joka sijaitsi Inglewoodissa Los Angelesissa. Hotelli on erittain sopiva budjetti/reppumatkaajille, dormipedin saa kymmenella dollarilla ja parkkeeraus on ilmasta. Hotelli vilisi nuorta ja myos vahan vanhempaa matkaajaa ja sielta loyty ilmaset netit ja muutakin mukavaa. Keskustaan ja Hollywoodiin paasi helposti Losin vaikuttavien liikennesysteemien myota, GPS on kuitenkin hyva olla, muuten voi menna hermot.
Hollywoodin keskusta ja Hollywood Boulevard oli yllattavan turistirysa, mutta olihan se hienoa nahda ne tahdet siella kadussa ja fiilistella vahan ison maailman viihdemarkkinoita. Valinnanvaraa riittaa ja rahaa saa menemaan jos sita loytyy, emme siis juuri juttuja kayneet katsomassa. Varokaa stressitestaavia Skientologeja, ellei moinen sitten nappaa, heh.
Universal Studiosin yhteydessa sijaitseva Studio City sen sijaan oli jo huomattavasti koreampi kuin tahtikatu, mutta sekin aika turistihoukute. Sielta loyty kaikkea mita leffoihin liittyvaa kuvitella saattaa. Kaykaa kattoon Hangover 2, aika hauska patka.
Madventuresin hehkuttama IN n OUT burger tsekattiin myos, toimivaa ja erittain nopeaa ruokintaa ja makukin oikein mainio.
Losin ruuhkat valtettiin lahtemalla aamukahdeksalta kohti Vegasia ja taalla nyt ollaan. Ajaminen lapi aavikon oli aikamoista kun lampotila ulkona oli +30 celciusta, mutta ei viela karsi puutua, maileja kun viela riittaa.
Vegasista kerromme lisaa myohemmin, mutta Losista viela sen verran etta yksi kokonainen paiva ei todellakaan kerro kaikkea mita kaupunki pitaa sisallaan, mm. Beverly Hillsin lapiajokin jai kutkuttelemaan etta millasta lukaalia sielta loytys jos vahan pyoris, Hollywood Hillsin julkkisasumuksista puhumattakaan. Kaykaa itse katsomassa, meidan matka jatkuu!
Nyt pitaa kuitata, Vegasin netti maksaa pirusti. Pz!
”Buy me a star on the boulevard, it’s Californication.” -RHCP
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Helena Koivun juhannuksessa surullinen käänne: ”Elämä tuntuu tavallista raskaammalta”
- Tuukka Temonen sai liikuttavan viestin: ”Tapahtui mitä tahansa”
- Katri Riihilahti paljastaa: Tämä asia on Akilta tiukasti kielletty
- Katariina Souri laukoo suorat sanat Susanna Penttilän panobussista – näin reagoi Suski
- Huhumylly TTK:n ympärillä sakenee – onko tässä uusi juontaja?
- Kasinorakastajan blogi: Vastuullisuus on alan suurin vitsi
- Sara Siepin Pyry-puoliso tarjoaa harvinaisen kurkistuksen pariskunnan vauva-arkeen
- Huippukokki Kape Aihinen raivosi asiakkaille ravintolassa: ”Mikä vi*tu sua vaivaa?”
- Alexander Stubb vaihtaa vapaalle – lomakuva Kultarannasta sai ihastuneen vastaanoton
- Mitä ihmettä: Mika Häkkinen ei puhu Ella-tyttärelleen lainkaan suomea
- Katariina Souri laukoo suorat sanat Susanna Penttilän panobussista – näin reagoi Suski
- Sara Siepin Pyry-puoliso tarjoaa harvinaisen kurkistuksen pariskunnan vauva-arkeen
- Alexander Stubb vaihtaa vapaalle – lomakuva Kultarannasta sai ihastuneen vastaanoton
- Muistatko tv-tähti Wilma Schlizewskin? Paljastaa nyt yllättävän suhteen Dannyyn
- Kasinorakastajan blogi: Vastuullisuus on alan suurin vitsi
- Helena Koivun juhannuksessa surullinen käänne: ”Elämä tuntuu tavallista raskaammalta”
- Huippukokki Kape Aihinen raivosi asiakkaille ravintolassa: ”Mikä vi*tu sua vaivaa?”