X Factor USA menetti huipputuomarin!
X Factor USA -ohjelma on kokenut rajun menetyksen, kun musiikkimoguli L.A. Reid on imoittanut lähtevänsä ohjelmasta. Asiasta raportoi Access Hollywood.
Reid oli yksi laulukilpailun ensimmäisen kauden tuomareista vuonna 2011 ja hän toimi tuomarina myös toisella kaudella 2012.
– Olen hieman surullinen päätöksestäni, mutta vain hieman. Kokemus oli upea, mutta minun on nyt tärkeämpää keskittyä yhtiön luotsaamiseen, Reid kommentoi. 56-vuotias Reid palaa Epic Recordsin toimitusjohtajan tehtäviin.
Lähde: Mesta.net
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Tuukka Temonen sai liikuttavan viestin: ”Tapahtui mitä tahansa”
- Katri Riihilahti paljastaa: Tämä asia on Akilta tiukasti kielletty
- Katariina Souri laukoo suorat sanat Susanna Penttilän panobussista – näin reagoi Suski
- Huhumylly TTK:n ympärillä sakenee – onko tässä uusi juontaja?
- Kasinorakastajan blogi: Vastuullisuus on alan suurin vitsi
- Sara Siepin Pyry-puoliso tarjoaa harvinaisen kurkistuksen pariskunnan vauva-arkeen
- Huippukokki Kape Aihinen raivosi asiakkaille ravintolassa: ”Mikä vi*tu sua vaivaa?”
- Alexander Stubb vaihtaa vapaalle – lomakuva Kultarannasta sai ihastuneen vastaanoton
- Mitä ihmettä: Mika Häkkinen ei puhu Ella-tyttärelleen lainkaan suomea
- IL: Näin muhkean palkkion Sofia Virta sai Erikoisjoukoista
- Sara Siepin Pyry-puoliso tarjoaa harvinaisen kurkistuksen pariskunnan vauva-arkeen
- IL: Näin muhkean palkkion Sofia Virta sai Erikoisjoukoista
- Mette-Maritin Marius-poika kiidätettiin sairaalaan – karu syy sairaalareissulle
- Mitä ihmettä: Mika Häkkinen ei puhu Ella-tyttärelleen lainkaan suomea
- Alexander Stubb vaihtaa vapaalle – lomakuva Kultarannasta sai ihastuneen vastaanoton