Klamydian Veskun viinanjuonti lähti lapasesta – nyt hoitoon!
Klamydia-yhtyeen Vesku Jokinen kertoi MTV3:n viihdeuutisille aikovansa hakeutua hoitoon liiallisen alkoholinkäyttönsä vuoksi. Bändin lauantainen keikka Lapualla jouduttiin keskeyttämään solistin oltua liian humalassa hoitamaan osuutensa. Jokinen onkin nyt päättänyt ottaa itseään niskasta kiinni, ja hoidattaa alkoholiongelmansa kuntoon.
– Ei tämä mun alkoholinkäyttö mitenkään salaisuus ole, viina on ollut ongelma. Aiemmin keikat ovat hoituneet, mutta nyt kun se näköjään vaikuttaa keikkailuunkin, olen päättänyt mennä hoitoon. Lähtee pian henki, jos tätä menoa jatkuu, Vesku toteaa Maikkarin Viihdeuutisille.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- Taustalaulajalta suoraa puhetta Dannysta ja Helmistä: “Se on aivan selvää”
- Helena Koivun juhannuksessa surullinen käänne: ”Elämä tuntuu tavallista raskaammalta”
- Tuukka Temonen sai liikuttavan viestin: ”Tapahtui mitä tahansa”
- Katri Riihilahti paljastaa: Tämä asia on Akilta tiukasti kielletty
- Katariina Souri laukoo suorat sanat Susanna Penttilän panobussista – näin reagoi Suski
- Huhumylly TTK:n ympärillä sakenee – onko tässä uusi juontaja?
- Kasinorakastajan blogi: Vastuullisuus on alan suurin vitsi
- Sara Siepin Pyry-puoliso tarjoaa harvinaisen kurkistuksen pariskunnan vauva-arkeen
- Huippukokki Kape Aihinen raivosi asiakkaille ravintolassa: ”Mikä vi*tu sua vaivaa?”
- Alexander Stubb vaihtaa vapaalle – lomakuva Kultarannasta sai ihastuneen vastaanoton