Daddy in Thailand

Viime kolumnini jälkeen kävi taas niin, että Daddyn pantavaksi pyytämä treffiseura muuttui valonnopeudella tyttöystäväksi. Taidan olla tulossa vanhaksi ja haluan jotain pysyvää muutosta. Tai sitten olen vain niin heikko ja vastustamaton.
Yhtä kaikki, kuten ystäväni Jukka asian ilmaisisi, Daddy on taas varattu. Kesä 2008 ja kaikki se mahtava irtoseksi odottaisi, mutta kun kerran on tultu vanhaksi, niin yritetään sitten välillä edes tosissaan. 
Tähän mennessä olen kolumneissani rehellisesti muuttanut kaikkien nimet johonkin toiseen muotoon. Eli valehdellut teille. Nykyisen tyttöystäväni kohdalla oikea nimi ei edes onnistu etunimen kanssa, sillä sen verran harvinainen se on. Joten kutsun häntä tästä eteenpäin Jossuksi, ensimmäisen tyttöystäväni mukaan. 
Jossu halusi kesäkuussa ulkomaille. Jossu on ala-asteen opettaja. Kansankynttilä. Pikkupilttien suojelija, jonka loma alkaa 2.6. Silloin, kun Suomessa on parhaat ilmat, mutta Jossu haluaa silti Thaimaahan. Suostuin hänen toiveeseen, koska a) olen heikko, b) olen tossun alla, C) Thaimaassa on tytöillä pienimmät ja tiukimmat pyllyt koko maailmassa ja he ovat kovin kovin helppoja ja anteliaita. Rahalla.

Saavuttuamme Phukettiin tapaan vanhan ystäväni Marzon ja päätämme lähteä yöhön tarkastamaan Bangla Roadin nykyisen tilanteen. Jossu nukkuu aikaeroa pois hotellissa. Marzo on hoitanut meille hotellin puoleen hintaan. Hieno mies. 
Yhdessä Banglan GoGo-baarissa kymmenen tyttöä keikuttaa tiukkoja takamuksiaan edessäni ja yrittävät saada minut sellaisen kiiman valtaan, että haluaisin ottaa heitä, penetroituen heidän sisäänsä. 
Onneksi Daddy on tyhjentänyt pahimmat lastinsa hotellissa Jossuun ja thai-mimmit saavat olla rauhassa tältä irstailevalta falangilta.
Fiilis on kuin olisin karjamarkkinoilla. Naista naisen jälkeen siirtyy eteemme ja keikuttaa noita suloisia kurvejaan, myydäkseen kehonsa seksuaalisten perversioidemme käyttöön edes hetkeksi, ansaitakseen rahaa itselleen ja perheellensä. Hyi hemmetti. Mitä naisen esineellistämistä ja alistamista.
Silti kiihotun ja tunnen kohouman housuissani.

Seuraavana päivänä päätän jättää taakseni synnit ja saastan. Pyrin kohti puhdistautumista ja tuen paikallista elinkeinomatkailua ostamalla päiväretken itselleni, Jossulle, ystävälleni Marzolle ja hänen thaimaalaiselle tyttöystävälleen Auringon paisteelle Khai-saarille.
Matkalle nappaan mukaan kaiken tarpeellisen lisäksi myös kirjan. Kirjaan on vain niin mahtava uppoutua hetkellä, milloin olet yksin, ilman tekemistä. Vain sinä ja kirja.
Kauko Röyhkän teoksia en ole aikaisemmin eläessäni lukenut, huolimatta siitä, että Daddy jopa mainitaan omalla oikealla nimellään yhdessä Röyhkän kirjoista. En tiedä, olisinko siitä ylpeä vai häpeissäni. Päätän olla ylpeä. 
Röyhkän kirja Miss Farkku Suomi kertoo Väldestä ja Pikestä sekä lukuisista sivuhahmoista. Väldeen on monen suomalaisen miehen helppo samaistua. Tarina kertoo pohjoissuomalaisten teinipoikien elämästä ja siitä, kuinka tärkeää ja vaikeaa se pillun saanti kuitenkin siinä iässä on. Viinaakin piti välissä juoda, että olisi oikea mies.  Kirjassa huomaan yllättävän paljon yhteneväisyyttä Charles Bukowskin Siinä sivussa -teoksen kanssa. Onkohan Kauko lukenut Bukowskia? 

Loppujen lopuksi tarkoituksenani on ollut tutkia paikallista seksikulttuuria ja olenkin aikonut paneutua siihen antaumuksella. Seksi on loppuen lopuksi luonnollinen asia, vaikka koulu, koti ja uskonto ovatkin tehneet siitä niin saastaista ja syntistä. Ne ovat saaneet sinutkin kuvittelemaan, että siinä olisi jotain väärin.
Tätä on jatkunut maailman laajuisesti jo siitä asti, kun Rooman imperiumin viimeisetkin linnakkeet kaatuivat 400 jKr. ja kristinusko otti vallan Konstantinuksen johdolla. Lopulta se teki seksistä kielletyn hedelmän. Samalla monet homoseksuaalit sulkeutuivat kaappeihinsa, mistä vasta viime vuosikymmeninä on uskallettu tulla ulos. Jari Sillanpäätä myöten. Rooman aikaan homoseksuaalisuus kun oli yhtä luonnollista kuin se, että miehet kävivät yhdessä julkisissa käymälöissä paskalla, tehden tarpeensa toistensa nähden, pyyhkien peränsä kepin päässä olevaan sieneen, joka lopuksi huuhdeltiin yhteisessä juoksevassa vedessä. Kuinka monesta teistä se tuntuisi nykyään yhtä luonnolliselta?

Tarjoilija iskeytyy pöydän viereen syötyämme.

– Are u finnish?

Mitä se sillä tiedolla tekee? Täällä kaikki kyselee, hierojasta peräreiän valkaisijaan, mistä olet kotoisin. Minkähänlaista tyydytystä ne saa siitä, että ne tietää, mistä mä olen tullut tänne. Vai onko tämä jotain helvetin thai small talkia? 

Tiistaina Daddy ja Jossu shoppailivat koko päivän, koska Phuketin talvi, keskellä Suomen kesää, näytti taas todellisuutensa. Päivä oli pilvinen ja illalla taivas kaatoi vettä kuin Saaksteenin Hempan takalistosta, niin kun ei olisi sitä koskaan aiemmin tehnyt. 
Illalla Daddy jälleen kerran päätti lähteä tutkimaan Thaimaan tyttö- ja seksikulttuuria. Soitin Marzolle ja lähdimme Soi Ericille ottamaan kännit. Siellä kännien ottaminen ilman vastakkaisen sukupuolen huomiota on täysi mahdottomuus. Mutta pitää pitää mielessä, että rahastahan nämä toinen toistaan kauniimmat ja kiinteämmät tytöt yrittävät saada olosi tuntemaan halutuksi. Sinulla kun sattuu olemaan taskussa jotain sellaista, mitä he ensisijaisesti haluavat, ja nyt en puhu vehkeestä vaan paikallisesta valuutasta, bhateista. Elimesi on heille vain pakollinen paha sinun ja täynnä olevan lompakkosi välissä. 
Eli lyhyesti sanottuna, täällä tiukkaa pyllyä saavat kaikki miehet ulkonäöstä huolimatta, jos taskusta löytyy muutama tuhat ylimääräistä paikallista valuuttaa. 
Kaikkea nähneenä panomiehenä Daddyäkin alkoi se meininki kiinnostaa, mutta onneksi Jossu oli aamulla tehnyt työnsä. Jossu aloitti handjobilla ja ei ehtinyt edes bloukkariin, kun laukesin itseni päälle. Olin herkässä tilassa. Enempää asiaa puolustelematta. 

Baarissa peli tuli selväksi. GoGo-baarien tytöt olivat huoria, jotka keinuttelivat itseään luonnottomasti yrittäen herättää heppini kiinnostuksen, siinä pahasti epäonnistuen. Heidät kuka tahansa pystyi ostamaan mukaansa parilla kymmenellä eurolla. Ja kauppa kävi. Tyttöbaareissa prostituutio olikin sitten todella hienosti peitelty. Tytöt yrittivät saada sinut juomaan juuri heidän baarissaan, ja kun jäit juttelemaan jonkun mukavan thai-mimmin kanssa, niin… Niin, hän ei ollutkaan
maksullinen nainen. Suoranaisesti. Jos pääsit kuitenkin samalle aaltopituudelle tytön kanssa ja hän halusi lähteä kanssasi hotellille, niin jouduit maksamaan baarille 500 bhatia. Tästä tyttö sai myöhemmin 300 itselleen.
Itse yhdynnästä ei suoranaisesti tarvinnut maksaa mitään, mutta koska kaikkien baarityttöjen äiti/lapsi oli sairas ja tarvitsi rahaa, rahan lahjoittaminen seksin jälkeen on ainakin suomalaiselle lutherilaisen kasvatuksen saaneelle itsestään selvyys. Ateistit vetäkööt käteen.